Home 4 KECELI HÍREK 4 Haladékot kaptak a Telenor és a Telekom ügyfelei

Haladékot kaptak a Telenor és a Telekom ügyfelei


 

Kezdjük az elején! A Telenor és a Telekom is felhívta ügyfelei figyelmét arra, hogy szerződésmódosítást követően díjemeléssel számolhatnak azok az ügyfelek, akik a megadott határidőig nem jelzik ellenvetésüket. A mobilszolgáltatók tervezett áremelése kapcsán igazi pánikhangulat tört ki egy-két Telenor szaküzletben. A helyzetre reagálva mindkét szolgáltató újabb haladékot adott ügyfeleinek.

A Telenornál július 1. volt az első határidő, így a hét elején tömegek rohamozták meg az ügyfélszolgálatokat, ahol sem az ügyintézők, sem a számítógépes rendszerek nem bírták a rohamot. A Telekomnál ugyanez a roham a napokban kezdődhet, ugyanis a szolgáltató a július 1-jén kezdi kiküldeni a szerződésmódosításokról szóló ajánlatokról az értesítést.

Kiskapuk és haladék

“Egyrészt a Telenor már megfogalmazott egy gyors üzenetet, amelyben elnézést kér a kialakult helyzetért, és az elállási határidőt is meghosszabbítja. Ugyan nem írtak pontos új határidőt, de ha érvényes a 15 napos szabály, akkor az értesítések SMS-ben történő kiküldésének napja, azaz június 24 az alap, így július 9-ig lehet jelezni, ha a meglévő szerződési feltételeknél szeretnénk maradni.

Emellett a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság is közleményben jelezte, hogy van egy további lehetőség mindkét szolgáltató ügyfeleinek akkor, ha nem járnak sikerrel sem személyesen, sem telefonon, sem pedig az online felületeken. Ilyenkor egy tértivevényes levélben kell jelezniük, hogy nem kívánják elfogadni az új szerződési ajánlatot. A Telenor esetében a “Telenor Magyarország Zrt., 2045 Törökbálint, Pannon út 1.”, míg a Telekom esetében a “Magyar Telekom Nyrt., 1519 Budapest, Pf. 434.” címre kell küldenünk a levelet, és itt is be kell tartani a 15 napot, tehát érdemes gyorsan leszaladni a postára.

Kártyások, figyelem!

Egyetlen kivétel mindkét mobilcég esetében van, és erre mindenképp érdemes figyelni. A fenti módszerekkel ugyanis az előfizetéses ügyfelek lehetnek biztosak a sikerben. A feltöltőkártyás konstrukció szerződései szerint ugyanis minden egyes egyenlegfeltöltés során automatikusan az aktuálisan érvényes szerződéseket is elfogadja a felhasználó. Így, ha megoldható, a kártyás ügyfelek az elutasító nyilatkozat elküldéséig ne töltsék fel a kártyáikat, ilyenkor ugyanis ez lesz az érvényes “ráutaló magatartás”.”- írja a Hír24.

Ügyfélszolgálatok a közelben:

Telenor:

Kiskőrös – Telenor Partner
6200 Kiskőrös, Petőfi tér 3.
H-P: 09:00-18:00; Szo: 09:00-12:00

Kiskunhalas – Telenor Partner
6400 Kiskunhalas, Szilády Áron utca 5-7.
H-P: 08:00-18:00, Szo: 08:00-13:00

Telekom:

Kiskőrös – Telekom Partner LTE-COM kft.
6200 Kiskőrös Bajcsy-Zsilinszky Endre u. 1/2
H-P: 9:00-12:00, 13:00-17:00, Szo: 9:00-12:00

Kiskunhalas – Telekom Partner LTE-COM kft.
6400 Kiskunhalas, Köztársaság út 10.
H-P: 8:30-17:00, Szo: 8:30-12:00